Wednesday 24 January 2018

ANWB Autokampioen Jaguar XJS test car

Perhaps a silly one but I like it. It's linked to this blog:

http://erwinxjs.blogspot.nl/2016/12/xjs-he-facebook-post-by-rens-biesma.html

Rens has posted a new FB update with other pictures about this car:

https://www.facebook.com/rens.biesma/posts/10211538500120548

TOPCAT 1983. Toen ik bij de ANWB werkte (1971-1986) waren er altijd auto's in huis die getest werden voor het blad Autokampioen en vaak was ik daardoor in de gelegenheid een paar dagen te rijden met iets leuks zoals deze 12 cylinder Jaguar XJS HE automatic. Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Een zijdezacht spinnende motor en als een echte jaguar op de snelweg Den Haag - Utrecht (A12) een snelle sprint van 250 km/hr. Ik heb daarna nooit meer zo hard gereden. Ben blij dat ik niet geflitst ben toen!  (foto's: Rens Biesma)



One of Rens followers responded he had also tested it for the Dutch KNAC and came up with this picture:


No comments:

Post a Comment